قوانین و شرایط استفاده از تورآسو یک قرارداد بین کاربران سایت (راهنمایان گردشگری و مسافران) و تورآسو می باشد. با عضو شدن در تورآسو و تکمیل پروفایل راهنما موافقت خود را با این قوانین اعلام می دارید.
(این قوانین و شرایط در طول زمان ممکن است دچار تغییر و اصلاح شود، پس لطفا هر چند وقت یکبار قوانین و شرایط استفاده از تورآسو را مطالعه فرمایید.)

تورآسو

تورآسو پلتفرم آنلاین راهنمایان محلی و تجربه های گردشگری است، پلتفرمی که در پی تسهیل ارتباط میان گردشگران و راهنمایان محلی و همچنین بستری برای به اشتراک گذاری تجربیات مختلف گردشگری، میان آنها است. در واقع تورآسو یک بازار آنلاین دو طرفه برای تورهای (شخصی و گروهی) است که سعی در ایجاد بستری مناسب برای ارتباط بدون واسطه بین گردشگران و راهنمایان محلی دارد.

راهنما

راهنمای گردشگری (راهنمای محلی یا لیدر) به شخصی گفته می شود که در سایت تورآسو پروفایل دارد و توانایی معرفی جاذبه های گردشگری، همراهی کردن مسافران و تسهیل برنامه سفر را برای مسافران داشته باشد.

مسافر

مسافر (گردشگر) به شخصی گفته می شود که برای سفر به یکی از شهرهای ایران به منظور کسب تجربه فعالیت های بومی ایران و یا بازدید از جاذبه های طبیعی، تاریخی و فرهنگی به راهنمای گردشگری نیاز دارد. 

قوانین مربوط به راهنما
1) عضویت و تشکیل پروفایل در تورآسو رایگان می باشد.
2) اگر راهنما دارای کارت رسمی میراث فرهنگی می باشد باید متناسب با نوع کارت خود (راهنمای فرهنگی، طبیعت گردی، زمین_گردشگری،) را در هنگام تکمیل پروفایل انتخاب کند و علاوه بر آن اسکن کارت خود را از طریق پشتیبانی برای تورآسو ارسال نماید.
3) در وارد کردن اطلاعات پروفایل خود راحت و صادق باشید. برای صرفه جویی بهتر است مهمترین ویژگی ها و خصوصیات خود را در پروفایل خود ذکر کنید.
4) در تکمیل پروفایل خود از به کاربردن هرگونه تبلیغ (نام شرکت، وبسایت، آژانس گردشگری) و محتوای نامناسب با کشور ایران خودداری کنید.
5) راهنما حق ندارد که خارج از چارچوب تورآسو با مسافر ارتباط برقرار کند و هزینه سفر را دریافت کند، این فرآیند توسط تورآسو انجام می شود.
6) هر گونه لغو سفر باید از طریق تماس تلفنی با تورآسو و از طریق ایمیل به به اطلاع تورآسو داده شود. ما تایید این موضوع را از طریق ایمیل به شما اطلاع خواهیم داد. مقدار بازپرداخت هزینه سفر بستگی به دلیل و زمان لغو سفر توسط مسافر یا راهنما دارد. معمولا در غیر از موارد خاص بازپرداخت به صورت کامل انجام خواهد شد.
7) مبلغ کمیسیون تورآسو 20 درصد از کل هزینه سفر خواهد بود که پس از کسر این مبلغ، باقی مبلغ بعد از اتمام سفر به حساب راهنما واریز خواهد شد.
8) برای اینکه سفر شما بدون مشکل پیش برود از تمام مواردی که مسافران از شما انتظار دارند آگاه شوید و هر چیزی را که قرار است به آن ها خدمات دهید برای مسافران توضیح دهید.
9) برنامه سفر را با مسافر هماهنگ کنید و مطمئن باشید که مسافر از جزئیات برنامه سفر مطلع است.
10) احتمال اینکه شما با یک نفر در ارتباط باشید ولی سفر آن ها به صورت دو نفره یا گروهی باشد وجود دارد پس پیشاپیش از مسافر خود بپرسید که سفر آن ها انفرادی است یا گروهی. اینکه هزینه سفر آن ها بیشتر می شود یا نه شما بستگی دارد.
11) هزینه هایی مانند هزینه حمل و نقل، ورودی جاذبه ها و هرگونه خدمات مربوط به شخص ثالث دیگری باید توسط گردشگر و مسافر پرداخت شود و در نرخ روزانه راهنما به حساب نمی آید.
12) اگر تغییری در برنامه سفر پیش آمد حتما به مسافر اطلاع دهید و تورآسو را نیز از این موضوع مطلع کنید.
13) تمامی مکاتباتی که با مسافر خود انجام داده اید را با تورآسو در میان بگذارید تا در صورت هرگونه اختلاف نظر غیر منتظره، از آن ها به عنوان مدرک تعامل و ارتباط استفاده شود.
14) هر سفری که می روید خانواده و یا چندتا از دوستان صمیمی خود را از مقصد سفر و جزئیات سفر مطلع کنید. (حتی اگر راهنمای گردشگری حرفه ای هستید)

 

قوانین مربوط به مسافر
1) استفاده از خدمات سایت تورآسو شامل پیمایش در سایت، مشاهده پروفایل راهنما و مشاهده تجربه های محلی رایگان می باشد و فقط در صورت خرید تجربه محلی و یا رزرو راهنما شامل هزینه می باشد.
2) مسافر حق ندارد که خارج از چارچوب تورآسو با راهنما ارتباط برقرار کند و هزینه سفر را پرداخت کند، این فرآیند توسط تورآسو انجام می شود.
3) راه ارتباطی با راهنمای گردشگری فقط بعد از پرداخت هزینه سفر توسط مسافر میسر می شود.
4) هر گونه لغو سفر باید از طریق تماس تلفنی با تورآسو و از طریق ایمیل به به اطلاع تورآسو داده شود. ما تایید این موضوع را از طریق ایمیل به شما اطلاع خواهیم داد. مقدار بازپرداخت هزینه سفر بستگی به دلیل و زمان لغو سفر توسط مسافر یا راهنما دارد. معمولا در غیر از موارد خاص بازپرداخت به صورت کامل انجام خواهد شد.
5) مبلغ کمیسیون تورآسو 20 درصد از کل هزینه سفر خواهد بود که پس از کسر این مبلغ، باقی مبلغ بعد از اتمام سفر به حساب راهنما واریز خواهد شد.
6) برای اینکه سفر شما بدون مشکل پیش برود از تمام مواردی که راهنما از شما انتظار دارد آگاه شوید و هر چیزی را که قرار است به شما خدمات دهد از او توضیحات لازم را دهید.
7) برنامه سفر را با راهنما هماهنگ کنید و مطمئن باشید که راهنما از جزئیات برنامه سفر مطلع است.
8) مسافر باید به راهنما اطلاع بدهد که برنامه سفر انفرادی است یا گروهی. اینکه هزینه سفر شما بیشتر می شود یا نه به راهنمای محلی بستگی دارد.
9) هزینه هایی مانند هزینه حمل و نقل، ورودی جاذبه ها و هرگونه خدمات مربوط به شخص ثالث دیگری باید توسط گردشگر و مسافر پرداخت شود و در نرخ روزانه راهنما به حساب نمی آید.
10) اگر تغییری در برنامه سفر پیش آمد حتما به راهنما اطلاع دهید و تورآسو را نیز از این موضوع مطلع کنید.
11) تمامی مکاتباتی که با راهنما انجام داده اید را با تورآسو در میان بگذارید تا در صورت هرگونه اختلاف نظر غیر منتظره، از آن ها به عنوان مدرک تعامل و ارتباط استفاده شود.
12) هر سفری که می روید خانواده و یا چندتا از دوستان صمیمی خود را از مقصد سفر و جزئیات سفر مطلع کنید.

سلام، چه کمکی از دست ما ساخته است؟

واتس‌اپ پاسخگو هستیم
Close and go back to page